“Ik heb in diverse settings met Martine samengewerkt en ben erg enthousiast over haar expertise op het gebied van timemanagement en organiseren.”
Workshop Grip op Outlook (ook als webinar)
In deze workshop leren deelnemers hoe ze hun mail snel en efficiënt kunnen verwerken. Daarnaast bespreken we slimme gewoontes op het vlak van archiveren en plannen, en komen e-mailetiquette en reactief werken ter sprake.
Workshop Grip op tijd
Iedereen is drukdrukdruk. Hoe krijg je overzicht: dat staat centraal in deze workshop! Deelnemers leren werken met een sluitend takensysteem, brengen hun prioriteiten in kaart en staan stil bij dagindeling en structuur.
Workshop Grip op gedoe
In deze workshop staan we stil bij het verschil tussen reactief en proactief werken. We onderzoeken waar de waan van de dag vandaan komt en hoe de afdeling of het team die onbedoeld in stand houdt.
Workshop Grip op stress (ook als webinar)
Tijdens deze workshop leren deelnemers de signalen van overbelasting herkennen, zowel bij zichzelf als bij anderen. We bespreken een model om de stress te analyseren en staan stil bij het klachtenprofiel van iemand met een burn-out.
Workshop werk-privébalans
Hoe houd je alle ballen in de lucht zonder jezelf voorbij te lopen? In deze workshop staan we stil bij je werk-privébalans en de keuzes die je hebt. Je krijgt tips om grenzen te stellen op een manier die iedereen acceptabel vindt.
Opleiding business organizer
Een business organizer is (meestal) een organizer in loondienst: een geschoolde collega die als klankbord fungeert bij werkstress en overbelaste collega’s helpt weer overzicht te krijgen. De opleiding bestaat uit vier dagen, waarna je intern aan de slag kunt.