Workshop Grip op tijd – van onrust naar overzicht
Mensen met een groot takenpakket of veel verplichtingen voelen zich soms overspoeld door informatie. Ze besteden te veel of juist te weinig tijd aan mail, komen niet toe aan prioriteiten, hebben moeite met plannen, verliezen het overzicht en belanden in een vicieuze cirkel van inefficiënte, stress verhogende gewoontes.
In deze workshop gaan we in op in het oog springende verbeterpunten van werkaanpak en zelfmanagement. Deelnemers leren werken met een sluitend takensysteem, brengen hun prioriteiten in kaart en staan stil bij dagindeling en structuur. Er ontstaat overzicht en een duidelijke werkaanpak.
Na afloop
- weten deelnemers wat de oorzaak is van hun werkdruk
- hebben ze (het begin van) een overzichtelijke to-dolijst
- zijn prioriteiten in beeld
- kunnen ze op basis hiervan een realistische planning maken
- keuzes maken en hun grenzen bewaken
Grip op tijd online
Duur: 1,5 uur
Inclusief: telefonische intake vooraf met de opdrachtgever en online intake deelnemers
Benodigde faciliteiten online: toegang tot ZOOM of Teams via laptop of PC
Doelgroep: iedereen die last heeft van e-mailoverload
Groepsgrootte: onbeperkt
Kosten € 595,- excl. 21% btw
Grip op tijd onsite
Duur: 3 uur
Op locatie opdrachtgever
Inclusief: online intake
Maximale groepsgrootte: 12 personen
Benodigde faciliteiten: beamer en flip-over
Doelgroep: professionals die zelfstandig hun werk inplannen
Kosten € 900,- excl. 21% btw en reiskosten
Optioneel: werkplekbezoek op locatie met advies op maat
Duur: 45-60 minuten per medewerker
Kosten: € 195,- excl. btw p.p. inclusief schriftelijke samenvatting met aanbevelingen

Martine Vecht
06 19 01 26 26
Iedere situatie is anders. Een standaardoplossing is daarom zelden een goede oplossing. Graag ga ik met je in gesprek om te kijken hoe ik je zo goed mogelijk kan helpen met een op maat gesneden aanpak.
Zet de eerste stap, neem contact op!